Case study:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Office 365: Exchange Online, Skype dla firm, SharePoint, OWA, Teams, Outlook

www.paih.gov.pl

Agencja wspierająca nowych inwestorów na rynku polskim

Polska Agencja Inwestycji i Handlu pomaga inwestorom wejść na polski rynek, a także w pełni wykorzystywać dostępne na nim możliwości. Agencja wspomaga zarówno istniejące już firmy, jak i przeprowadza nowych inwestorów przez wszystkie niezbędne procedury administracyjne oraz prawne. Z myślą o jak najlepszej obsłudze klientów, agencja stworzyła sieć Regionalnych Centrów Obsługi Inwestora. Misją Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest również kreowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie oraz promocja polskich produktów i usług.

Zakres naszych działań

Zobacz jak przy pomocy oprogramowania Microsoft rozwiązaliśmy problemy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Problemy, z którymi borykała się firma

Największym problemem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu był brak integralności poszczególnych usług i aplikacji niezbędnych do poprawy komfortu komunikacji firmowej. W związku z tym współpraca firmowa była znacznie utrudniona, co w rezultacie powodowało opóźnienia w realizowaniu projektów.

  • Problem z integralnością oraz odpowiednią konfiguracją usług i aplikacji
  • Brak aplikacji potrzebnych do wygodnej i profesjonalnej komunikacji między pracownikami

Rozwiązanie, które przyniosło efekty

Pomogliśmy wdrożyć i skonfigurować usługę Office 365, dzięki czemu firma zyskała pakiet spójnych i profesjonalnych narzędzi do pracy. Aby rozwiązać główny problem firmy skupiliśmy się na aplikacjach służących do komunikacji w firmie.

  • Wdrożenie usługi Office 365 w tym aplikacji Exchange Online, Skype dla Firm, SharePoint, OWA i Office Online = Szybsza komunikacja, usprawniona praca zespołowa, efektywna praca mobilna
  • Stały dostęp do szkoleń online = Nowa wiedza i umiejętności niezbędne w pracy grupowej
  • Stworzenie środowiska do pracy grupowej w trybie online = Możliwość współdzielenia plików, uporządkowana praca wszystkich działów, usprawnienie funkcji zarządzania

Jakie zmiany przyniosły nasze wdrożenia?

Microsoft, wierząc w siłę współpracy w sposób szczególny nieustanie rozwija i udoskonala rozwiązania oraz usługi przeznaczone dla swoich partnerów.

Co zagwarantował Microsoft?

  • Elastyczność

    Ogromny wybór z wielu gotowych i dostępnych rozwiązań
  • Oszczędność

    Płatność wyłącznie za rzeczywiste zużycie
  • Wydajność

    Brak konieczności posiadania dodatkowej infrastruktury
  • Skalowalność

    Dynamiczna skalowalność pozwalająca na optymalizację bazy danych
  • Bezpieczeństwo

    Zaawansowana ochrona przed zagrożeniami w obciążeniach chmury

Dlaczego Onex Group?

Polska Agencja Inwestycji i Handlu podjęła współpracę z nami, ponieważ wyróżniamy się nie tylko najlepszą ofertą na rynku, ale także kompleksowym wsparciem technicznym.

Jako eksperci technologii Microsoft byliśmy w stanie zapewnić firmie zarówno najlepsze narzędzia do pracy, jak i podzielić się z nią wiedzą na temat efektywnego wykorzystania ich w praktyce. Jako największy plus współpracy z Onex Group agencja wymienia bezproblemowy przebieg przeprowadzania wdrożenia oraz indywidualne podejście do potrzeb firmy. Za sprawą wdrożonych przez nas zmian znacznie usprawnił się także proces przeprowadzania firmowych projektów.

Jak wygląda współpraca z nami?

  • Kompleksowe
    wsparcie techniczne

    Naszym klientom gwarantujemy nie tylko kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc na każdym etapie wdrażania usługi, ale również doradztwo powdrożeniowe trwające przez cały okres użytkowania licencji Office 365.
  • Pełna dyspozycyjność
    czasowa

    Doskonale rozumiemy jak ważny jest zarówno czas realizacji zamówień, jak i profesjonalne doradztwo z zakresu wyboru licencji. Dlatego też, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów ustalamy dogodne i indywidualne terminy konsultacji z ekspertami technologii Microsoft.
  • Najwyższa jakość
    świadczonych usług

    Jesteśmy liderami sprzedaży Office 365 w segmencie MŚP. Co roku udowadniamy profesjonalizm i innowacyjność w działaniu całego naszego zespołu. Jesteśmy Partnerem Roku 2016 Microsoft w Polsce oraz Finalistą globalnej nagrody 2017 Microsoft Partner of the Year Awards.
Poprzednie case study Fort Systemy Informatyczne Następne case study Northgate Logistics Sp. z o.o. Sp.k

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami Nasi konsultanci dostępni są dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.
34 33 39 777 Sklep@GrupaCentrumXP.pl
Zamów kontakt Zostaw swój numer, a my oddzwonimy do Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego!