Pozyskiwanie nowych klientów – Bazując na swoich relacjach biznesowych oraz przy wykorzystaniu narzędzi, docieranie do nowych klientów oraz otwieranie nowych szans sprzedażowych w zakresie usług i licencji w oparciu o technologie Microsoft.
Propozycję rozwiązań technologicznych: Tworzenie i prezentowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów biznesowych w przedsiębiorstwach, wykorzystując doświadczenia i możliwości zespołu.
Identyfikację wyzwań klientów: Analiza potrzeb klientów i dopasowanie ich do konkretnych rozwiązań technologicznych.
Monitorowanie rynku i analiza trendów: Śledzenie rynku oraz analiza trendów sprzedażowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych.
Dbanie o jakość danych w CRM: Zapewnienie aktualności i jakości informacji w systemie CRM.
Współpracę z działem Marketingu i przedstawicielami technologicznymi: Ścisła współpraca z innymi działami w firmie.
Odpowiedzialność za cele sprzedażowe: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Wsparcie ekspansji na rynki zagraniczne – Europa, Bliski Wschód, USA
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w sprzedaży profesjonalnych i zarządzanych usług IT B2B.
Doświadczenie we współpracy z klientami na rynku europejskim.
Gotowość do bezpośrednich spotkań z klientami i podróży służbowych.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie w pakietowaniu rozwiązań
To oferujemy:
Cykliczne inicjatywy integracyjne.
Swobodę w działaniu oraz decyzyjność.
Program bonusowy.
Kultura organizacyjna oparta na transparencji, odpowiedzialności i zaufaniu.
Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej.
Zróżnicowany wachlarz możliwości rozwojowych, budżet na rozwój własny, lekcje języka (angielski, hiszpański, włoski, niemiecki do wyboru).
Pakiet benefitów takich jak: opieka medyczna – abonament PZU Zdrowie, Karta Multisport, Karta Kultura.