Home | Efektywna komunikacja | Budowa przestrzeni współdzielonych przy pomocy Sharepoint Online lub OneDrive
Stwórz bezpieczną przestrzeń chmurową do współpracy w Twojej organizacji przy pomocy Sharepoint Online oraz OneDrive
SharePoint Online i OneDrive to zaawansowane narzędzia do zarządzania dokumentami i współpracy. Dzięki nim, Twoja organizacja może tworzyć przestrzenie współdzielone, które ułatwiają dostęp do zasobów i usprawniają procesy biznesowe.
Korzyści
Co zyskasz wdrażąjąc Sharepoint Online lub OneDrive w swojej organizacji?
-
Centralizacja zasobów
Wszystkie dokumenty i pliki są dostępne w jednym miejscu, co ułatwia ich zarządzanie i wyszukiwanie. -
Bezpieczeństwo danych
Zaawansowane funkcje zabezpieczeń chronią dane przed nieautoryzowanym dostępem. -
Współpraca w czasie rzeczywistym
Umożliwia jednoczesną pracę nad dokumentami przez wielu użytkowników, co zwiększa efektywność zespołów.
Współpraca
Scenariusz współpracy
-
Analiza i projektowanie
W ramach tej usługi wdrożymy w Twojej organizacji przestrzeń współdzieloną przy pomocy Sharepoint lub OneDrive. -
Wdrożenie oraz adaptacja
Od planowania koncepcji przechodzimy do jej realizacji. Implementujemy rozwiązanie od początku do końca, czuwając nad całym procesem wytwórczym, a następnie wspieramy organizację w adaptacji rozwiązania. -
Szkolenia i warsztaty
Przeprowadzimy kompletne szkolenia i warsztaty zgodnie z potrzebami poszczególnych grup użytkowników w Twojej organizacji.
Skontaktuj się z nami:
Masz pytania lub wątpliwości? Zadaj nam pytanie w formularzu.
Potrzebujesz niestandardowego rozwiązania? Przygotujemy dla Ciebie ofertę szytą na miarę Twoich potrzeb.
- Zadamy pytania, by lepiej zrozumieć potrzeby oraz wyzwania przed którymi stoisz.
- Zainspirujemy, na bazie naszych doświadczeń oraz obecnych możliwości technologii Microsoft.