Home | Case Study | IGI
Jak zapewniliśmy ciągłość platformy danych 24/7 w firmie IGI?
Historia
IGI, międzynarodowa firma ubezpieczeniowa z Bliskiego Wschodu, specjalizująca się w rozwiązaniach reasekuracyjnych, stanęła przed wyzwaniem zwiększenia dostępności swoich analiz oraz poprawy bezpieczeństwa IT. Dążąc do zapewnienia ciągłości działania 24/7 oraz lepszego monitorowania i zarządzania zagrożeniami, IGI nawiązało współpracę z Onex Group.
Cele
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Jakie cele objęliśmy?
IGI stanęło przed wieloma wyzwaniami, które wymagały szybkiej i efektywnej odpowiedzi. Aby to osiągnąć objęliśmy następujące cele:
Zachowanie ciągłego dostępu
do platformy analitycznej, która jest kluczowa dla operacji firmy, zwłaszcza przy zapewnianiu ubezpieczeń w trybie ciągłym 24/7.
Monitoring incydentów bezpieczeństwa
oraz skrócenie czasu reakcji na potencjalne zagrożenia w celu zwiększenia ochrony zasobów i danych.
Poprawa Security Score index
który mierzy ogólny poziom bezpieczeństwa infrastruktury IT, w celu lepszego zabezpieczenia systemów firmy.
Sprawna migracja do chmury
oraz optymalizacja kosztów zarządzania IT, co pozwoliło na uniezależnienie się od zasobów lokalnych i lepszą skalowalność systemów.
<span data-metadata=""><span data-metadata=""><span data-buffer="">Dlaczego zostaliśmy wybrani do realizacji tego projektu?
IGI poszukiwało partnera, który mógłby wesprzeć ich w skomplikowanych procesach migracji do chmury oraz optymalizacji bezpieczeństwa. Onex Group wyróżniło się doświadczeniem w zarządzaniu infrastrukturą Microsoft Azure oraz integracji usług takich jak Power BI i Microsoft Sentinel. Firma IGI uznała, że eksperci Onex Group są w stanie przeprowadzić ich przez każdy etap projektu, zapewniając bezpieczeństwo i elastyczność infrastruktury zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi.
Realizacja
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Jak odpowiedzieliśmy na potrzeby IGI?
Wdrożenie projektu podzielono na kluczowe etapy, które odpowiadały na potrzeby IGI i zwiększały niezawodność oraz bezpieczeństwo infrastruktury firmy.
Proof of Concept dla Disaster Recovery
Rozszerzenie współpracy
Implementacja Microsoft Sentinel
Managed Services
Rezultat
Co osiągneliśmy?
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Czas przywrócenia systemów analitycznych
po awarii został skrócony do kilku minut, co zapewnia nieprzerwaną dostępność kluczowych funkcji biznesowych i minimalizuje ryzyko związane z przestojem.
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Poprawa wskaźnika Security Score
dzięki nowym narzędziom do monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem, które zapewniają IGI skuteczniejszą ochronę danych.
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Optymalizacja kosztów IT
dzięki przejściu do chmury firma uzyskała większą elastyczność i zoptymalizowała sposób zarządzania kosztami IT.
Niewątpliwie, kluczowa rola analityki w branży ubezpieczeniowej, wygenerowała potrzebę zapewnienia dostępności do danych oraz platform analitycznych. Zespół Onex Group stworzył autorskie rozwiązanie które pokrywa pełen zakres platformy do analityki obejmując automatyzacją zarówno środowiska lokalne jak i chmurowe. Zapewnienie klientowi ciągłego dostępu do analityki i danych było dla nas priorytetem.
Dawid Detko
Chief Commercial Officer, Onex Group