Jak zapewniliśmy ciągłość platformy danych 24/7 w firmie IGI?

Historia

IGI, międzynarodowa firma ubezpieczeniowa z Bliskiego Wschodu, specjalizująca się w rozwiązaniach reasekuracyjnych, stanęła przed wyzwaniem zwiększenia dostępności swoich analiz oraz poprawy bezpieczeństwa IT. Dążąc do zapewnienia ciągłości działania 24/7 oraz lepszego monitorowania i zarządzania zagrożeniami, IGI nawiązało współpracę z Onex Group.

Cele

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Jakie cele objęliśmy? 

IGI stanęło przed wieloma wyzwaniami, które wymagały szybkiej i efektywnej odpowiedzi. Aby to osiągnąć objęliśmy następujące cele:

Zachowanie ciągłego dostępu

do platformy analitycznej, która jest kluczowa dla operacji firmy, zwłaszcza przy zapewnianiu ubezpieczeń w trybie ciągłym 24/7.

Monitoring incydentów bezpieczeństwa

oraz skrócenie czasu reakcji na potencjalne zagrożenia w celu zwiększenia ochrony zasobów i danych.

Poprawa Security Score index

który mierzy ogólny poziom bezpieczeństwa infrastruktury IT, w celu lepszego zabezpieczenia systemów firmy.

Sprawna migracja do chmury

oraz optymalizacja kosztów zarządzania IT, co pozwoliło na uniezależnienie się od zasobów lokalnych i lepszą skalowalność systemów.

<span data-metadata=""><span data-metadata=""><span data-buffer="">Dlaczego zostaliśmy wybrani do realizacji tego projektu? 

IGI poszukiwało partnera, który mógłby wesprzeć ich w skomplikowanych procesach migracji do chmury oraz optymalizacji bezpieczeństwa. Onex Group wyróżniło się doświadczeniem w zarządzaniu infrastrukturą Microsoft Azure oraz integracji usług takich jak Power BI i Microsoft Sentinel. Firma IGI uznała, że eksperci Onex Group są w stanie przeprowadzić ich przez każdy etap projektu, zapewniając bezpieczeństwo i elastyczność infrastruktury zgodnie z najlepszymi standardami branżowymi. 

Realizacja

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Jak odpowiedzieliśmy na potrzeby IGI? 

Wdrożenie projektu podzielono na kluczowe etapy, które odpowiadały na potrzeby IGI i zwiększały niezawodność oraz bezpieczeństwo infrastruktury firmy.

Etap

Proof of Concept dla Disaster Recovery

Zespół Onex Group stworzył prototyp nowoczesnego rozwiązania Disaster Recovery, obejmującego kluczowe komponenty takie jak Azure Synapse, Power BI, Data Factory oraz Reporting Services, działające lokalnie.
1
Etap
Etap

Rozszerzenie współpracy

Po udanym wdrożeniu podstawowych rozwiązań Onex Group rozwinął projekt na inne obszary infrastruktury, w tym platformy Microsoft Azure i Microsoft 365, odpowiadając na potrzebę bezproblemowej integracji i zarządzania chmurą.
2
Etap
Etap

Implementacja Microsoft Sentinel

Rozwiązanie to pozwoliło na centralne monitorowanie bezpieczeństwa w organizacji, skracając czas reakcji na zagrożenia i umożliwiając pełen wgląd w stan zabezpieczeń.
3
Etap
Etap

Managed Services

Zsynchronizowaliśmy dane sprzedażowe z aplikacji platformy Power Apps przechowywane w bazie Microsoft Dataverse, dane marketingowe przechowywane w bazie Azure CosmosDB oraz dane z aplikacji do zarządzania procesami wewnętrznymi w organizacji takimi jak Microsoft Shift.
4
Etap

Rezultat

Co osiągneliśmy?

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Czas przywrócenia systemów analitycznych

po awarii został skrócony do kilku minut, co zapewnia nieprzerwaną dostępność kluczowych funkcji biznesowych i minimalizuje ryzyko związane z przestojem.

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Poprawa wskaźnika Security Score

dzięki nowym narzędziom do monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem, które zapewniają IGI skuteczniejszą ochronę danych.

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Optymalizacja kosztów IT

dzięki przejściu do chmury firma uzyskała większą elastyczność i zoptymalizowała sposób zarządzania kosztami IT.

Niewątpliwie, kluczowa rola analityki w branży ubezpieczeniowej, wygenerowała potrzebę zapewnienia dostępności do danych oraz platform analitycznych. Zespół Onex Group stworzył autorskie rozwiązanie które pokrywa pełen zakres platformy do analityki obejmując automatyzacją zarówno środowiska lokalne jak i chmurowe. Zapewnienie klientowi ciągłego dostępu do analityki i danych było dla nas priorytetem.

Dawid Detko

Chief Commercial Officer, Onex Group

Chcesz zwiększyć bezpieczeństwo informacji i podejmować decyzje w oparciu o dane?